Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Νότης Σφακιανάκης: «Που να χτυπιέσαι κάτω, δεν θα σου δώσω τα λεφτά μου»



Νότης Σφακιανάκης, τραγουδιστής, συνέντευξη, οικονομική κρίση, χαράτσι, κυβέρνησΟ δημοφιλής τραγουδιστής Νότης Σφακιανάκης, σχολίασε σε συνέντευξή του την οικονομική κρίση και με το γνωστό «τσεκουράτο» ύφος του, ξεκαθάρισε
πως δεν θα πληρώσει το «χαράτσι» της κυβέρνησης.
«Ζήτησα από τον λογιστή μου να μην το πληρώσω και να στείλει υπόμνημα που να λέει ότι αρνούμαι να πληρώσω κάτι για το οποίο δεν χρωστάω. Πληρώνω τις υποχρεώσεις μου και κάτι που δεν χρωστάω δεν θα μου το πάρεις δια της βίας. Που να χτυπιέσαι κάτω, δεν θα σου δώσω τα λεφτά μου!», δήλωσε ο Notis στην κάμερα του Star.
Ο 51χρονος τραγουδιστής σχολίασε και το rockumentary της Άννας Βίσση με τίτλο «Όσο έχω φωνή», λέγοντας ότι δεν το έχει παρακολουθήσει αλλά θεωρεί ότι «είναι προσβλητικό για κάθε άνθρωπο να συμμετέχει και να αυτοεξευτελίζεται. Να βγάζει δηλαδή τη ζωή του φόρα-παρτίδα σε όλο τον κόσμο. Για ποιο λόγο; Έχεις κανέναν λόγο να το κάνεις;».
http://www.iefimerida.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου