Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Ο αδελφός της Μαdonna είναι άστεγος και ζει κάτω από μια γέφυρα

Madonna, Μαντόνα, Άντονι Τσικόνε, άστεγος, Μίτσιγκαν, διάσημη, κρυοπαγήματαΟ μεγαλύτερος αδελφός της Madonna, ο 55χρονος Άντονι Τσικόνε, ισχυρίζεται ότι είναι άστεγος εδώ και ένα χρόνο και πως αναγκάζεται να ζει
κάτω από μια γέφυρα στο Μίτσιγκαν για να επιβιώσει.

Ο Άντονι λέει πως έγινε άστεγος όταν έχασε τη δουλειά του στο οινοποιείο που έχει ο πατέρας τους στο Σάτον του Μίτσιγκαν.

Μάλιστα πρόσφατα ο Άντονι έδωσε και μια συνέντευξη όταν δημοσιογράφοι τον εντόπισαν να περιμένει στην ουρά για ένα δωρεάν γεύμα σε συσσίτιο εκκλησίας στο Μίτσιγκαν και δήλωσε «Όλη μου η οικογένεια με εγκατέλειψε» ενώ τόνισε πως αυτό που ζει μπορεί να συμβεί στον οποιοδήποτε και πρόσθεσε «Πέρσι το χειμώνα έπαθα κρυοπαγήματα, ενώ ένας φίλος μου έχασε όλα του τα δάχτυλα από το κρύο... Για να επιβιώσω μαζεύω μπουκάλια και κάνω... περίεργες δουλειές» ... ενώ για την διάσημη αδελφή του είπε «Νομίζετε ότι δεν έχω αναρωτηθεί δισεκατομμύρια φορές γιατί εγώ δεν έχω να φάω, ούτε έχω καν σπίτι την ώρα που η αδελφή μου βγάζει δισεκατομμύρια σε χρήμα;... Με εγκατέλειψαν στην πιο δύσκολη στιγμή της ζωής μου»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου