Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

"Ποιοι φοροφυγάδες; Ποια λίστα;" δηλώνει ευθαρσώς ο τ. υφυπ. Οικονομικών Δ. Κουσελάς!


Image
Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και πρώην υφυπουργός Οικονομικών Δημήτρης Κουσελάς ξαφνικά... πήρε πίσω όσα είχε δηλώσει για τη λίστα με τους βεβαιωμένους μεγαλο-οφειλέτες στην
επιτροπή Οικονομικών υποθέσεων της Βουλής, λέγοντας «Εγώ δεν είπα ποτέ ότι έχω λίστα με φοροφυγάδες, πολύ περισσότερο ότι έδωσα τέτοια λίστα στο Μέγαρο Μαξίμου»!
Να σημειωθεί ότι την περασμένη εβδομάδα ο κ. Κουσελάς είχε δημιουργήσει επεισόδιο με τον κ. Ευάγγελο Βενιζέλο όταν υπονόησε ότι η απομάκρυνση του από το υπουργείο είχε να κάνει με τη συγκεκριμένη λίστα.
Συγκεκριμένα, τότε ο κ. Βενιζέλος του είχε απαντήσει «Εγώ είμαι 3 μήνες υπουργός. Εσύ τι έκανες όταν ήσουν υφυπουργός», για να εισπράξει την απάντηση του κ. Κουσελά «Ήταν ένας από τους λόγους που έφυγα από την κυβέρνηση. Εγώ παρέδωσα λίστα με φοροφυγάδες και με έφαγαν τα μεγάλα συμφέροντα».
Πάντως, αρκετοί βουλευτές αναφέρουν ότι η «στροφή» του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ οφείλεται σε εισαγγελική παρέμβαση για τις ανακοινώσεις του.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου