Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Η χώρα μου λέγεται Ελλάς!!!


Η χώρα μου λέγεται ΕλλάςΓράφει ο Αντώνης Ανδρικάκης
Πριν από μερικά χρόνια στο αρχείο της ΕΡΤ (που είναι θησαυρός ανεκτίμητος) βρήκα μία παρτιτούρα για ένα

συμφωνικό έργο που επρόκειτο να εκτελεστεί από την ορχήστρα  στην κατοχή. Στο κάτω μέρος υπήρχε μία σφραγίδα. Έγραφε«εγκρίνεται-Βέρμαχτ-νοτιοανατολικός τομέας». Ανατρίχιασα. Και σήμερα το θυμήθηκα. 

Προσέξτε το όνομα. Λέγεται Ελλάς. Επαναλαμβάνω λέγεται Ελλάς. Δεν λέγεται νοτιοανατολικός τομέας κανενός Ράιχ. Σημειολογικά ο κύριος με την κόκκινη περούκα που ήρθε να μας «αναπτύξει», λέγεται Ράιχτσχαρτ. Οι ξένοι μιλάνε για μας χωρίς εμάς. Πείτε με εσωστρεφή, ιδιόρρυθμο και υπερβολικό.  

Είναι μεγάλο το οικονομικό πρόβλημα των Ελλήνων. Πιο μεγάλο όμως είναι το όνομα. Την λένε Ελλάδα. Και δεν κατοικεί στο σούσι που τρώει ο πρωθυπουργός της στην Κηφισιά, ούτε στις αυτοκρατορικές ανοησίες τουαντιπροέδρου της κυβερνήσεως, ούτε στην νιρβάνα των υπουργών της κυβερνήσεως, ούτε στην δείλια τωνβουλευτών της κυβερνήσεως. Την λένε Ελλάδα και μου είναι αδύνατον αυτή τη στιγμή να σας πω που κατοικεί χωρίς να κλάψω. Αφήστε που εσείς οι εξουσιαστές δεν θα καταλάβετε. 

Είστε τόσο απασχολημένοι με την σωτηρία της. Δεν την σώζετε και το ξέρετε. Την κάνετε νοτιοανατολικό τομέα ενός άλλου Ράιχ. Και το ξέρετε. Και όταν εσείς  θα φύγετε με τα ελικόπτερα, θέλω ακόμα να την λένε Ελλάδα. Θέλω να παραδώσω στο παιδί μου αυτή την χώρα όταν φύγω. Και όχι την φαντασίωση ενός καταθλιπτικού βουτυρόπαιδου που η μοίρα του φέρθηκε τόσο σκληρά.  Αυτό το χωράφι είναι δικό μου και του παιδιού μου. Έχω πληρώσει όλους μου τους φόρους και έχω εκπληρώσει όλες μου τις υποχρεώσεις για αυτό. Προσέξτε το όνομα. ‘Όλοι οι πολιτικοί και οι παπαγάλοι. Λέγεται Ελλάς. Και δεν ξέρετε με τι παίζετε. Έχει επιβιώσει με πολύ χειρότερους «σωτήρες» από εσάς… Φοβάμαι μόνο επειδή έχετε τα μέσα, μήπως κάνετε μεγαλύτερη ζημιά από το μπόι σας.

Ήθελα όταν θα πίνετε το σάκε στα Γιαπωνέζικα του Μανχάταν, του Καναδά ή του Λονδίνου, εγώ να πίνω τα τσίπουρά μου με τους φίλους μου στην πατρίδα μου που την λένε Ελλάδα και όχι νοτιοανατολικό τομέα κάποιου Ράιχ…..
http://www.triklopodia.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου